Wednesday, June 15, 2011

Wordless Wednesday : Double 'CHAMP'ions

11 comments:

fiezachommel said...

Alah comelnye....tambah lagi nagn Dibo kat dalam nya!

leoness said...

i luv Longchamp le pliage!!! my go-to bag when travelling...

daia said...

ala... aku punya belum dapat......

qellissa said...

cun!suka Longchamp le pliage ni..classic kan..

nqr said...

yg cekelat tu aku ada.. skg nk cr yg merah lak..

jelita78 said...

Hi fiezachommel !
Tu laaa masa i amik gambar beg LC ni jer i tgk cam boring lak kaler tu..
Terpikir nak ceria kan dgn dibo.. Hehe

jelita78 said...

Leoness .. Correct!
Since my travelling involved balik kampung jer, they're the best balik-kampung-bag for me too!
Jadik beg beranak pon bagus.. Lipat jer!

jelita78 said...

Alamakkkk daia..
U order ngn saper ni tak dapek dapek??

jelita78 said...

Hi qellissa!
Memula tu i mcm naik muak gak tgk bersepah org pakai lepliage ni.. Tapi lepas dapat satu, hah, best laaa plakkk
Hehe

jelita78 said...
This comment has been removed by the author.
jelita78 said...

Nqr >> ohhhh sangat cantik ok yg merah tu!!
Dapat darshan bebunga tu pon cun gak.. i sokong u!
*wink*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails